من و سعدی همین الان یهویی...
خيال نقش تو در کارگاه ديده کشيدم به صورت تو نگاري نديدم و نشنيدم

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 9735
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



من و سعدی همین الان یهویی...

 خیلی وقته تو این وبلاگ ننوشتم امروز اتفاقی اومدم پای گوگل و دلم هوای وبلاگمو کرد فکر می کنم تو این مدت همه چی عوض شده کن فیکون!!!

خلاصه اینکه خوبیه این وبلاگا اینه که خاطرات آدمو جمع می کنه بعد مثل الان وقتی ی سال بعد یا چند سال بعد میای وبلاگت از این همه تغییر خوب و بد تو خودت تعجب می کنی!دوست دارم یکی از شعرای سعدی رو بذارم که خیلی دوسش دارم

من از آن روز که دربند توام آزادم

پادشاهم که به دست تو اسیر افتادم

همه غم‌های جهان هیچ اثر می‌نکند

در من از بس که به دیدار عزیزت شادم

خرم آن روز که جان می‌رود اندر طلبت

تا بیایند عزیزان به مبارک بادم

من که در هیچ مقامی نزدم خیمه انس

پیش تو رخت بیفکندم و دل بنهادم

دانی از دولت وصلت چه طلب دارم هیچ

یاد تو مصلحت خویش ببرد از یادم

به وفای تو کز آن روز که دلبند منی

دل نبستم به وفای کس و در نگشادم

تا خیال قد و بالای تو در فکر منست

گر خلایق همه سروند چو سرو آزادم

به سخن راست نیاید که چه شیرین سخنی

وین عجبتر که تو شیرینی و من فرهادم

سعدیا حب وطن گر چه حدیثیست صحیح

نتوان مرد به سختی که من این جا زادم

 

کلا شعرای سعدی با یه آهنگ ملایم بی کلام خوشگل خیییلی می چسبه!تا بازدید بعدی بدرود!...



:: موضوعات مرتبط: شعر، شعر کلاسيک، شاعران، شيخ مشرف الدين سعدي شيرازي، ،
:: برچسب‌ها: سعدی شعر های فوق العاده سعدی,
نویسنده : نگار